Andra planer

Planerna med att åka ner till stan och köpa gymkort och träna, gick förlorade då jag vaknade med hosta och halsont som gjorde att jag inte ens fick fram ett ljud från min mun. Orkar inte vara halvkrasslig!

Jag skulle även ha åkt och hämtat ut biljetterna till avicii som äger rum i mars, men då har jag världen bästa mamma som fixade det. Du är guld värd och jag älskar dig!

Så nu ligger jag och kollar på något matlagningsprogram och funderar över om jag ska gå och värma lasagne som mamma lagade igår. Mööööms

Något som inte är lika möms är att det snöar ute. Det sista jag vill ha nu är vinter och snö. Våren, solen och sommaren. Kom tillbaka!

Snövädret som är i full gång just nu...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0