En ny dag

Vaknade vid 12 idag. Ställde faktiskt klockan på kvart över 12, måste sakta men säkert börja komma in i skolrutiner. Nästa vecka smäller det ju, tyvärr... Hade inte suttit helt fel med några veckor extra lov.

Kom nyas ut från duschen, så nu ska jag äta frukost, eller kanske lunch? Lunch blir det nog! Sen funderar jag på att sätta på någon film. Blir väl antagligen Harry Potter, med tanke på att det är i princip de enda filmer vi äger... Tv kan jag inte kolla på, då pappa sa upp visat-kanalerna för någon vecka sedan, och då försvann även 3an på köpet. Min kära trea :(( sad chey

Såååå, men får väl göra det bästa av det. Jappjapp.

Känner att detta inlägg blev lite värdelöst, så lägger på. Im hanging up!

Pussilipusspuss

Ps. Orkade inte fixa med nyårsbilderna igår, så gör det aningen idag eller någon annan dag denna vecka. För denna vecka kommer de upp iallafall! Ds.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0