Fredag och lördag och trasig sko

Hej ni fina!
Utgången igår vart nice. Den var bra. Drog i till stan till halv 11. Lite väl tidigt enligt min smak, men folket började rulla in vid 11, så det var helt ok ändå!

Dansade och pratade med folk. Sen gick min sko sönder. Hela klacken i princip låtsande. Nice.

Vaknade vid 9 i morse av att pappa pratade i telefon. Trött som en jag vet inte vad. År iallafall frukost och sen åkte pappa och jag till Elgiganten och fixade ny plast till mun mobil. Så nu ser min mobil vit ut iallafall än svart som den var innan, av all skit...

Sedan tog jag bilen till Markus där Denice, tobbe och Viktor var. Vi letade stugor till Sälen på sportlovet så imorgon ska vi boka stuga. Kommer bli så bra!

Åkte hem vid halv 11 och när jag kon hem kollade jag och pappi på "blood Diamond", som enligt mig är en bra men hemsk film, sorglig med för den delen.

Nu ligger jag i sängen och ska strax sova. Imorgon väntar en full dag bestående av plugg. Ser icke fram emot det..

Hoppas ni alla haft en bra daaaaag!

Några bilder från igår! Bland annat vild på min sko, hur fin den blev under kvällen.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0