lycklig

Blev lycklig idag. Inte bara för att jag vågade göra en sak som jag inte vågat tidigare, utan även för att mina kläder från monki hade landat på ica och är nu i mitt hem. så fina kläder och jag är så lycklig.

Dock kunde jag vart gladare ifall min hosta lagt sig, men, självklart inte. Hostar som en jag vet inte vad.

Måste bli bättre tills imorgon, då jag först ska på ansiktsbehandling. Är kanske inte så kul om jag ligger och hostar stackaren i facet hela tiden. Sen ska jag även ut på kvällen. Hem till Sofie innan och fira henne. Kan säkert bli super skoj!

Nu ska jag skriva klart en liten halvuppsats inom ämnet religion och sedan sova. Det är nämligen så att om jag blir klar med religionen idag och skickar in den innan den tidiga lektionen imorgon är jag ledig, och det tackar jag inte nej till. Så ska fixa klart det nu.

tjingelixeeen


instagram: sooommarsnart
kik: sooommarsnart


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0