Misslyckande

Önskar att man kunde ta kort som visade/kände lukt. Då skulle jag ta kort på kläderna jag har på mig just nu. Det stinker rök så man kan tro att jag bott i ett cigarettpaket hela mitt liv...

Förfesten, eller tråkfesten, vi var på, sög. Var så otaggad man kan bli, så klockan 23.30 stod jag på torget och väntade på sista vanliga bussen som skulle ta mig hem. Trist.

Nu ska jag ta bort allt onödigt smink, fix och trix jag la ner tid på och krypa ner i sängen. Ska bli så skönt!
Ladda upp för en dag som imorgon kommer bestå till mesta dels av plugg, men även kalas. Min kusin fyllde nämligen 11 år igår!

När vi ändå är inne på spåret om kusiner så träffade jag min stora kusin på stan idag. Hon var, ja, packad. Så söt.

Sen träffade jag även Ebba, som vi ska fira imorgon, på Tuna idag när vi hade uf mässa, som för övrigt gick helt ok, men var super trist!!!

Nu orkar jag inte skriva mer. Tjarråååå

Glad innan utgång
Lite halvt Depp när man kom hem
Ledsen nu
Senare trött



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0