Rättskunskap och lite annat

Ny vecka. Ny dag i skolan. Ny tråkig dag. Måndagar måste vara veckans sämsta dag, liksom söndagen. Ser inget positivt i dessa dagar.

Ligger nu i min säng och försöker få in fakta om tvister, samboförhållanden och separationer. Rättskunskap är vad jag sysslar med. Har prov imorgon så gäller att jag får in allt i min hjärna!

Ska snart hoppa in i duschen och sen blir det mer plugg! Får hoppas på det bästa imorgon. Efter skolan sen blir det jobb. Ska nog även försöka få med Maria ner på stan i veckan och införskaffa mig ett gymkort, om jag blir frisk så att säga. Vill verkligen börja träna! Saknar att vada vältränad och orka göra saker. Är såååå seg nu för tiden. Förstår verkligen inte!

Det ska det som sagt bli ändring på! Nu vägar duschen! Tjabbaaaaaa




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0