sämre än det sämsta

Första dagen i skolan. suck. historia lektionen sög, internationella ekonomin lika så. Dock var det filosofin som sög mest, den sög riktigt hårt. Vi fick reda på vårt slutbetyg. kunde inte ha gått sämre... är så besviken och ledsen. De första prov vi hade fick jag alla de tre olika betyg, denna gång fick jag bara två av de. betyget slutade på det sämsta. ja, jag anser nästan att ett g är sämre än ig. Är så ledsen. Så jag och maria gick och köpte en varsin smoothie i skolcafeterian till UF lektionen som sög den med...

Ingen flöjtlektion idag vilket är lika bra. Sen i kväll blir det jobb, om jag orkar. Jodå, det får jag se till att orka!

Nu ska jag nog gå hem, orkar inte vara kvar här längre. Första dagen sög alltså riktigt hårt. Sämre än så kan det nog nästan inte bli.


love you aaaaall



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0