Skolstartspremiär

God morgon små hönor!

Gick upp för en timme sedan och var pigg! Hur skönt som helst. Gick ner och år frukost med min bror och mamma. Läste tidningen för en gångs skull och det stod om mayafolket och deras uträkning om att jorden kommer att gå under i år.

Enligt alla argument för att det är sant, stämde, vilket gjorde mig lite fundersam, blev nästan lite nervös och rädd. Detta år kanske är det sista som vi lever på, lever i. Jag kanske dör som 19 åring!

Jag vill nästan ändå ge en eloge till mayafolket som har satt säkert nästan hela det mänskliga folket i oro för detta år. Själv tror jag nog att det är bullshit, men vem vet helt säkert... Mayafolket verkar ju vara helt säkra på sin sak iallafall...

Nu ska jag snart gå till bussen, så avslutar detta inlägg nu. Hoppas ni alla får en bra första skoldag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0