Tandläkare

Hej gott folk!

Ligger i sängen och är såååå trött! Kom till skolan kl 9 och åkte direkt från skolan till jobbet och kom hem 20.20. Hade alltså nästan inte varit hemma på 12 timmar!! Så inte så konstigt att jag bar trött när jag kom hem...

Nu kommer jag strax somna och har inte direkt så mycket mer att säga. Var med i smejournalen idag. Inte någon vacker bild, men, förtusan, vad gör väl det! Med på bilden är mina 2 snygga vänner med!

I morgon väntar tandläkaren. Mamma följer med som sällis. Vi ska kolla upp min tand som vart trasig sen jag bar 7 år, så vill ta bort den helt och fixa en porslinstand som de har snackat om länge! Så får se hur det blir!

Nattiiiii



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0