Torsdagsmys

holaaaa!

Igår vart det utång, fast utan något drickande. Första gången detta skedde för mig och, tyvärr, troligen även den sista. Går helt enkelt inte att släppa till på samma sätt, tråkigt nog.

Var på utestället Brasseriet med Maria, Tom, Niclas, som även fyllde 19 år igår, Johan, Johan, Amanda, Victor och tre till som jag inte minns namnen på.

Med tanke på att jag inte drack, görde jag bil. Så när klockan slagit ett bestämde jag och Amanda oss för att ta en sista dans och sedan åka hem. På vägen till Amanda tog vi ett stopp på Mc Donalds och tog ett mål. Strax därefter kom öven Linus och Daniel, mina baggebröder, innanför dörren. Blev lite snack med de innan jag körde hem Amanda till hennes och jag fortsatte hem.

Kom hem vid två och då blev det lite skype samtal med mina bröder innan jag la mig.

Vaknade vid 15.00 idag. Förstår inte hur jag kan sova så länge! Nu är jag iallafall utvilad, men måste börja gå och lägga mig tidigare och även vakna tidigare. Snart börjar skolan igen och då är det nya tag som gäller, så är nog dags att börja återställa sig.

Strax ska pappa åka iväg och inhandla lite gott och hyra film. Jag har beställt souercream onion chirre och filmen "jag saknar dig". Var en kompis som skrev att han såg den igår och jag har länge velat se den. Han berättade att han många gånger fällde en tår eller två så det lär bli samma sak för mig, med tanke på hur känslomässigt berörd jag kan bli.

Nu ska jag plocka undan lite i mitt rum innan det blir filmmys. Torsdagsmys.


Funderar på att någon dag, när solen lyser på himlen, gå ut och fotografera. Saknar verkligen känslan av att hålla i kameran och knäppa några bilden. Känslan att jag och kameran på någon konstigt sett är ett.
Motivet på bilden tog jag i förra sommaren år 2011


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0