Givande samtal med nuvarande au pair

Har nu även pratat med den supertrevliga Julia, som är nuvarande au pair hos familjen i Chicago. Lätt att prata med, superglad och trevlig och sa massor av vettiga saker jag kommer ha nytta av att veta. Ett väldigt givande samtal!
 
Med tanke på att klockan nu har hunnit blivit så mycket, så är det bara att göra sig i ordning och krypa ner i sängen. Jobb imorgon, sedan ledig + födelsedag. Sedan är det fredag, några timmars jobb och sen partaj med utgång. 
 
Känner mig så otroligt glad nu för tiden. Allt verkar gå min väg. Jag tror inte riktigt att någon förstår hur glad jag faktiskt är. Det bara, liksom, sprutar ut glädje. Bara den här au pair grejen får min mun att få ett leende varje gång. Blir helt sprallig. Precis som att jag vore kär.
 
Sängen var det. Ha en fin kväll!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0