hej gullisar <3

Hej alla älsklingar, mitt namn är emil och enligt johanna så är jag bäst i världen <3333
hiih gooo heeej :D alt bra? :D härrrrrrliiigtttt
HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE HE
XJD
JOHANNA.
VAD GÖR DU ?
jag sitter här :/ och pratar med dig :D vad gör du? xDDDD
OMG asså är det säkert? som du kanske vet så är jag stum :/ det är fett SADFACE :(
nejmen stackaren.......... det lät ju inte direkt så kul..... men men, så kan det gå Xdddd
nej asså jag vet inte hur jag ska bära mig åt, snälla kan du hjälpa mig? :D
ABSOLUT <3 jag är en hjälperska och hjälper alla cpbarn :) så jag finns där för dig <3
det betyder alltså att du har hjälpt mathias? :D:D:D:D
ja, han är cpbarn number oooooooneeee
du får inte glömma att han är en såkallad looner :/
sanning </3
javet ibland kan sanningen vara riktigt hård :)
så sant.... blir ju deppig.... typ, ja, typ, dör. shiiieeeetttttt, omg xDDD



P.S.           GLÖM INTE ATT LÄGGA TILL Juicetrah PÅ XBOX 360. tack på förhand alla bästa följare :*



Kommentarer
Bästa emil

HEJ JOHANNA :D

2012-03-12 @ 21:48:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0