Mitt och ditt osv

Frågan är ju vad felet är på folk när de hackar sig in på konton och grejer. Det är inte direkt första gången jag lie drabbad av det, då någon hackat sig in både på min hotmail, msn och fb. Men nu har någon tydligen hackat sig in på mitt iTunes-konto och använt upp alla pengar jag hade där. Hur kul?! -10000 på en skala.

Vad vinner folk på det? Fattar verkligen inte det. Är det så jävla svårt att hålla sig borta från andras saker? Vet inte folk vad som är sitt och vad som är andras saker? Blir så trött på sånt här. Liksom, den som hackade mitt konto har köpt saker som stavas på kinestecken. What? Hur hittade någon i Kina/Japan mig och mitt konto? Och ska det inte räcka med att man byter lösen X antal gånger? Ne, den fortsätter ju såklart att handla upp varenda krona förutom 1kr, som man inte kan göra något med. Visst, jag hade 176 kr kvar, det är inte hela världen. Är bara så otroligt trött på att folk inte kan hålla sig till sina saker.

Nu ska jag städa och hoppas på att bli helt av med min spysjuka. Usch!

Ha en bäst kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0