Pengarkris

Jag som var bestämd att jag inte skulle gå på balen, ska tydligen gå iallafall, med ett tjejgäng, då vi är för fina för alla killar hehehehhehhe. Ne, men, det blir kul! Så drog iväg med bilen och tog ut pengar nyss så lämnar in det imorgon! Nu är man fattig som en bondlurk. Men lätt värt det! Lär ju bli ett minne för livet trots allt. Studentklännking till flak är klar. Så en klänning till kvällen + balklänning är det som fattas. Detta blir ett dyrt år. Inget bra för min lilla ekonomi. Menmen. Man tar ju ändå bara studenten en gång. Och om 18 dagar är det studentkryssning. Wihooooo!

Nu ska jag städa i mitt rum, skriva hälsodagboken som ska lämnas in imorgon och även göra projekt. Nästa vecka ska det vara inne, det sista projektet. Lycka!!

Dags att göra lite verkstad. Tjarrråååå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0