Idag är det fredag

Somnade igår av en fruktansvärd huvudvärk, och vaknade med densamma. Har även blivit förkyld, så det känns inge vidare... Tänkte gå ner och förbereda med frukosten tills mamma kommer tillbaka från sin promenad. 
 
Idag ska jag fixa i mitt rum. Placera alla mina grejer jag ska ha med mig i resväskor, beroende på om det är saker jag ska ha med mig till NY eller min värdfamilj. Jag är nästan klar med det, iallafall stora resväskan, så det är skönt!
 
Ikväll är det halloweenfest på villaetuna, och det kan såklart jag inte missa, nu när jag missade halloween i USA. Vet dock inte vad eller om jag ska klä ut mig. Det beror på om mitt sällskap vill klä ut sig. Känner att jag inte är modig nog att komma ner ensam som en maskerad typ...
 
Tjing,
 


Kommentarer
BFF "anonym"

Imorgon är det sista dagen vi är i Sverige!! ALltså shiit snart åker vi på RIKTIGT denna gången!! WIIHOHOHO :)

2012-11-02 @ 15:31:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0