LCC möte

Har just avslutat min andra jobbdag. 
 
Började klockan 8 med Nate, läste lite för honom och lekte även lite med hans favorit lego. Körde sedan honom till skolan.
 
På de 3 timmarna jag var ledig mellan 9-12 skypade jag med mamma. Jättekul var det! Love ♥
 
Hämtade sedan upp Nate, gjorde lunch till honom och lekte. Sedan var det dags att gå och möta upp Will vid bussen. Jag hade även fått ett sms från en mamma till en tjej i Wills klass, som ville att jag skulle stanna kvar och vänta med henne, pga att mamman skulle bli sen. 
 
Kom hem och gjorde lite snacks och fixade med Wills lunch för imorgon. 
 
Sedan spelade Will lite piano, och sedan körde jag honom till hans pianolektion. Superduktig!
 
Nu ska jag alldeles strax ta bilen och hämta upp Julia, som är hos frisören cóch gör sitt hår. Sedan ska vi på LCC möte, hos vår LCC. Det är Thanksgiving tema idag, så det ska bli kul! Jag och Julia har gjort ägg som vi ska ha med oss. Man skulle ha med någon typiskt mat från sitt land. Vi kom inte på något som är "typiskt svenskt", så vi gjorde ägg, med en slags röra och dill på. Blir säkert bra. Både jag och Julia älskar ägg! Haha. Och om det inte blir bra så har vår LCC gjort en helstekt/grillad, eller vad det nu är, kalkon. Ska bli kul att äta! Haha
 
Ne, måste åka. Ska hämta upp Julia om em kvart! 
 
Tjing
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0