Planering

Morsning korsning!

Sitter nere i vardagsrummet och kollar lite serier. Kände dock att jag höll på att somna, vilket jag visserligen gjorde, i ca 5 minuter. Kom på att det inte är något vidare att sova nu. för då lär jag väl missa att hämta upp Nate på skolan, haha.
 
Michelle skrev precis till mig på FB, och frågade om vi inte kunde åka till IKEA på söndag. Det ville jag jättegärna, då jag själv pratat om det och sagt till min värdmamma att jag vill åka dit för att kolla på lite saker till mitt rum + köpa julmust och pepparkakor, vilket är ett måste till jul! 
 
Längtar verkligen till denna helg. Ska bli jättekul att träffa Michelle igen, vilket är en jättehärlig tjej, så tror nog att det blir en toppenhelg! 
 
Om en halvtimme ska jag hämta upp Nate. Får se vad vi hittar på, men vi har pratat om att gå till lekparken igen den ähr veckan, men det har helt enkelt inte blivit av. Så kanske gör det idag, då det är strålande sol ute. Jättehärligt! 
 
När vi sedan har hämtat upp Will, ska jag köra lite läxor med honom och sedan ska han spela piano för mig. Sedan funderar jag på om vi ska åka till någon leksaksaffär, så att de kan få kolla på presenter som de önskar sig till julklapp. Vore bra att göra det innan lördag, då jag och Michelle ska shoppa. Då kan jag kanske även passa på att handla något till mina små busfrön!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0