Resultat

Nu har jag fått av masken som jag testade tidigare. Jäklar vad den satt! Och fytusan vad ont det gjorde att ta bort den! Kändes som att hela ansiktet skulle följa med när man drog bort det svarta skinnet. Och visserligen så gjorde den nästan det. Blev röd som en tomat i ansiktet, men sjukt len! 
 
Sitter nu med en återfuktande mask i ansiktet och dricker även lite god saft. Har försökt att fixa med bloggdesignen lite, men var så länge sedan jag höll på med sådant, så är lite ringrostig om man säger så! Har än så länge bara ändrat bakgrunden av bloggen. Mer än så fick det inte bli idag, och kanske är det så den får se ut. Det visar sig! 
 
Nu ska jag plocka undan lite i mitt rum och sen ska jag även försöka skriva en lista över saker jag vill hinna med att göra och se i USA. Svårt, men kan vara bra att ha en liten plan över vad man vill hinna med under sitt år. 
 
Tjing,
 
Sjukt röd! Aj så ont det gjorde! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0