Snart välbehövlig helg

50 minuter kvar tills jag får helg. Ska  bli så otroligt skönt! (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
 
Har haft Nate hela dagen, och han har varit som ett monster. Vad jag har gjort har vart fel. Och om jag inte gjort något, har det med varit fel. Jag föreslog att vi skulle baka, men vi hade inte alla ingridienser. Han börjar gråta och tjura. Jag säger att vi kan åka och handla sakerna som fattades. Vi sätter oss i bilen, åker iväg, men han vägrar kliva ut ur bilen. Väl inne i affären, böhöver han akut leta upp en toalett. Springer ut från affären och rusar in på Starbucks. Efter det ville han åka hem. Så blev inget bakande...
 
Väl hemma, så ville han leka med Cole, så jag skrev till hans mamma. Cole kommer över, och de skriker som satan. Nu har vi även mött upp Will vid busstoppet, och de låter som en hel djurpark här inne alltså. Säger till de tusen gånger att de måste vara tysta för att Carey jobbar, men lyssnar de? Ne, såklart inte...
 
har tappat räkningen på hur många gånger Nate har gråtit idag. Är helt ärligt nästan var 5 minut... Får krupp...


Kommentarer
Marita

Hör att ungarna prövar och testar dina gränser jättemycket. Känner igen det hela jättemycket från min au pair tid. Men stå ut det kommer att bli bättre så småningom. Ha en skön ledig helg. Kram

2012-11-17 @ 10:54:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0