Snöstorm

Denna dag har varit segaste i världen. Haft lektioner i sisådär 12 timmar, inklusive en timmar lunch. Förvånadsvärt fick vi pasta och köttbullar, plus pizza dock. 
 
På lektionerna idag fick vi pyssla och göra ordböcker till våra värdbarn.
 
Det började även snöa idag. Sjukt mycket snö faktiskt och det blev så förbannat kallt... Med tanke på att jag är i en annan klass här på skolan, så får inte jag vara med om samma roliga saker som de andra svenskarna får. De berättade idag att det var en tjej från Colombia, som hade sprungit ut i snön, kramat en snöboll och skulle lägga ner den i resväskan för att ta med sig hem och visa vänner och familj... hm, ja, vad säger man...
 
Just nu sitter jag med Jennifer, Erika och Amelie i Amelies rum. Supermysigt. Snart ska vi nog dock sova, och imorgon bär jag av till min familj i Chicago, ifall jag kommer iväg så att säga, på grund av snöstormen osv... Men det visar sig! 
 
I min "mysiga" våningssäng i vårt "fina" rum...
 
 
 


Kommentarer
Mamsen

Fin du är älskling!!! Puss <3

2012-11-08 @ 07:52:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0