Sömnen

Hemma från ett besök hos Careys vän och smyckes utställningen. Var mysigt! Jättefint hus bodde hennes vän i. De har precis flyttat in och de har även precis fått en liten bäbis, en pojke på 6 veckor, som var hur söt som helst! Carey köpte 2 fina smycken.
 
Imorgon ska jag och Carey åka och fixa med mitt secutitynumber. De har tydligen bara öppet konstiga tider, så vi ska åka dit redan vid 8 på morgonen... Men men, det är ju då jag börjar jobba, så det är ingen skillnad från vad det brukar vara egentligen. 
 
Idag har jag vart megatrött hela dagen, så funderar på att bara gå och borsta tänderna och lägga mig och sova. Känner att jag behöver sova länge ifall jag ska vara pigg och glad denna helg som består av skojsigheter! 
 
Tjing,
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0