En vecka, 7 dagar.

Vaknade för ett tag sedan och insåg att det bara är en vecka kvar tills jag flyttar. Om en vecka har jag förhoppingsvis suttit på planet i en timma och 10 minuter. Det är sick!
 
Det är nu man verkligen börjar inse, att det är vänner man inte kommer att träffa på ett år. Jag ska vara borta i ett år, från de personer sm gör mig lycklig, glad, får mig ett leende på läpparna, får mig att skratta och får mig att känna mig speciell och att jag är bra precis som jag är. Jag ska verkligen lämna det trygga och säkra, till att på egen fot upptäcka det stora landet på andra sidan jorden. 
 
Imorgon har jag bestämt dejt med Maria. Vad, när och hur vi ses, är inte klart än, men det visar sig! Funderar på att höra av mig till Lollo och Annica, ifall de kanske vill ta en promenad ikväll, bara för att prata ut. 
 
Jag måste även ner på stan någon dag och köpa en adapter. Min familjs nuvarande au pair berättade att de hade en, som skulle få vara kvar. Men jag kom på att jag måste ju kunna ladda saker och ting på training School i NY de 5 dagarna. Hoppas även på att min externa hårddisk som jag beställde kommer vilken dag som hellst och jag har även beställt två Astid Lindgren böcker till mina värdbarn, men det är inte säkert att de hinner komma i tid. Så får hålla tummarna!
 
Nu ska jag ta och hoppa in i duchen och sedan äta frukost/lunch. Blir rester från igår, rotmos och fläsklägg. Så jäkla gott!
 
Tjing,
 
Om en vecka ses vi, New York


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0