Sista tisdagen i Sverige

Godmorgon!
 
"Njuter" med mitt honungsvetten... Har nämligen börjat blivit lite förkyld, såhär lagom innan jag åker, såklart... Typiskt...
 
Ska snart träffa min vän Maria. Vet inte vad vi ska göra, men det visar dig! 
 
Ikväll ska jag börja rensa ut mina garderober hemma hos pappa. Det är bara 6 dagar kvar tills jag åker, så jag känner att det är välbehövligt.
 
Fick även ett mail från min Vmamma idag. Jag hade skickat bilder från Turkiet till henne, och hon tackade så mycket för de fina bilderna. Pojkararna hade vart fachinerande över det blå vattnet och "piratbåtarna". Hon skrev även att det är min Vpappa som kommer att hämta mig på Chicagos flygplats den 2 November. Nervös! Pojkarna kommer förmodligen inte heller vara hemma när jag kommer dit, då de skulle på kalas, vilket jag tror kan vara skönt. Jag kommer förmodligen vara trött och fortfarande inte helt återställd med tid och liknande. Så kan nog vara skönt att få packa upp sina saker ifred, gå runt i huset och se vad som kommer att vara ens hem för ett år. 
 
Nu ska jag dricka upp mitt te och kila vidare.
 
Tjing,
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0