Grattis Anders och Maria 6/10

Firade min morbror och hans tjej för några veckor sedan. Så tänke slänge in lite bilder från det.
 
Tjing,
 
Hampus hemma hos oss innan, med min fina gorilla Lars
 
 
Hampus skulle bestämt bära med sig gorilla, trots att den är större än honom
 
Härliga mormor lyfter busiga Wilmer
 
Champange åt de vuxna, CocaCola till chauffören Johanna, och saft till barnen
 
Kusinvitamin och Maria
 
Busig kille
 
Blåsa blåsa blåsa
 
Världens finaste och snällaste morföräldrar. Kommer sakna er sååå mycket! Älskar er
 
Busfröt leker "Tittut"
 
Mamma och Wilmer
 
Leker med Hampus och Wilmer
 
Galna
 
Kaninöron och "dans"
 
Crazy. Vindruvor i min mun. Precis som jag gjorde i Alanya
 
Snygg...
 
Världens finaste mamma
 
 
 
puss
 
Matdags
 
Nöjd Hedda, bevsiken Hampus?!
 
40 år
 
Mormor och morfar busar med Wilmer
 
Söta syskon
 
 
Knasbollar
 
Nyfiken kille
 
Glad Maria
 
Tårtdags
 
Blåsa ut ljus


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0