Kluven

Träffade mamma idag. Vi åkte till tuna park och hon köpte en tröja. Blev bara ett snabbt besök där! Sen skjutsade mamma hem mig till pappa. Jag packade ner lite saker som jag ska ha med till mamma, som jag sedan ska packa ner i resväskan. Sjukt svårt att packa! Men jag tror att jag är klar nu, vilket känns sjukt skönt! Nu gäller det bara att bestämma vilka kläder man ska ha med sig till training school, då man måste packa lite kläder som man behöver de första dagarna på skolan i handbagaget...
 
Vad som händer ikväll är inte klart än. Antingen tacokväll med vänner eller utgång. Hatar att jag åker på måndag. Är så mycket jag vill göra innan jag åker. Skulle planerat min tid bättre...
 
Sitter nu och pratar med min au pair vän Emil. Det är skojsigt sörrniiii!
 
Tjing,
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0