Maria Mys

Igår träffade jag min vän Maria. Vi sågs på stan och lunchade. Jag köpte en adapter till USA och skrev ut viktiga papper att ha med mig till USA på biblioteket. 
 
Sedan gick vi och handlade lite godis och gick mot hennes lägenhet där vi skulle kolla film. Vi hade köpt små, godis, som liknade smarties, och kastade upp de i luften, som små barn. Det var allt roligt!
 
Kollade på en skräckfilm, som inte var speciellt läskig, utan mest störd. Handlade om ett gäng umgdomar, som i alla filmer åker ut mitt ute i ingenstans för att bara vara. De var som med i ett TVprogram och liknande. Hette the cabin in the woods eller något liknande. 
 
Sedan åkte Maria, Jag och Tom till ChopChop, de åt, jag kollade på. 
 
Blev hemskjutsad, åt, och sov.
 
Kommer sakna dig Maryyyy! Du är så bra!
 
 
 
 
 
Klädde ut oss lite, och dansade till "gangnam style". Funderar på om jag ska ladda upp den videon... hehe


Kommentarer
Mariaaaa

<3<3<3<3 Kommer sakna diiiig fina fina du

2012-10-24 @ 22:26:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0