Återseende

När jag åt middag med familjen, och sedan hade diskat upp allt, frivilligt, fick jag sms från Emil som frågade om vi skulle ses. Han bor nu bara 50 minuter ifrån mig, så han satte sig i bilen och är nu påväg!! Han ringde nyss, och sa att han är här om 6 minuter! Alltså, gaah! Helt sjukt! Vi har inte setts på över 5 månader, och nu bor vi inte ens en timme ifrån varandra! Så sjukt! 

Tog en snabbdusch så att jag inte skulle lukta blöja eller liknande. Så, han skulle skriva när han var utanför, vilket är snart, då han skrev för ett tag sedan och det tar ett tag att skriva. Eller kanske inte. Mina fingrar går i superspeed.Detta är bara sjukt.
 
Skriver sen. puss
 


Kommentarer
Mamma

Härligt!! Fin vän du har där :) Puss

2013-04-18 @ 06:28:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0