Stark, härlig sol

Kom precis in efter att ha setat ute i solen i 2 timmar och skypat med min fina mamma. Så kul att prata med henne! Vi pratde om allt mellan himmel och jord, och hon berättade hur stolt hon är över mig och hur vuxen och mogen jag blivit. Blir så glad av att höra det, för känner själv hur modig, duktig, bra och hur mycket jag har utvecklats här borta. 
 
Lite senare ska jag kanske träffa Olivia, men det visar sig! Nu funderar jag på att sätta på något program på datorn, men den är nog antagligen så seg som vanligt, så vet inte om det funkar! Är även lite småsugen på att åka till stranden och sätta mig och käka glass, men känns inte så festligt att göra det själv. Men vore ändå skönt att åka dit, kanske läsa en bok och bara njuta! 

Är även sjukt hur stark solen är. Under tiden jag var ute hann jag få färg på hela framtidan och ansiktet. Nu ser det mest rött ut dock, men men. Skönt med sommarvärme! 
 







Kommentarer
Mamma

2013-04-28 @ 22:58:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0