200813 - Besvikna

Förra tisdagen var det första jobbdagen efter en långhelg för mig, vilket var skönt faktiskt. Känner att jag var värd en långhelg efter övertid på många, många timmer över brölloppet.
 
Flickorna hade en tid hos doktorn, så jag följde med de dit. De vägde sig, mätte sig, gjorde undersökingar och fick sprutor. Både skötte sig jättebra. A  ville till och med ha fler sprutor... haha
 
På kvällen när jag slutat var det dags för starbucksmöte. Två tyska tjejer skulle åka hem så de hade med sig glass och kakor, vilket jag högg in på. Ovanligt va?
 
Jag fick under mötet ett mail från colorrun, som skulle hållas hus förra helgen. att det var inställt. Orsak skrev de inte varför. Jag blev jättearg och besviken så jag tröstät hela 14 kakor. 
 
Elli, Ash och Janni blev lika besvikna de. Strax innan 10 åkte jag hem och sedan var denna kväll över. Snipp snapp slut osv
 



En ledsen Johanna och ledsen Janni




En ledsen Elli och ledsen Ash
 


Kommentarer
Mamma

Bara 14 kakor????? ;) Puss

2013-08-27 @ 08:58:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0