220813 - Orange Leaf

Vanlig jobbdag på torsdagen. 

På kvällen åkte jag hem till Ash. Vi gick ner till stranden i Manchester, singing beach, och hon åkte på sin skimboard, som är som en surfbräda fast man åker på sanden, där vågorna slått ner. Såg väldigt lätt ut men det var det tydligen inte haha. Jag privade inte, då jag bara hade kläder på mig, och ville inte bli blör då vi skulle åka vidare direkt efter det.

Åkte vidare till Denvers och "Orange leaf", som är ett froyo ställe. Mycket godare än Pink Berry som vi brukar gå till, och även mycket billigare. Vi mötte upp Katharina och Elli där, och pratade mycket om helgen om vad vi skulle göra iställe för colorrun. Fortfarande besviken på det, men jag ska ju såklart ha otur med allt i mitt liv... Haha

Var en mysig kväll iallafall, så hit kommer jag absolut åka fler gånger!

 

Ash och Katharina


Elli


Jag och Ash

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0