230813 - Movienight

Fredag:
 
Jobbade som vanligt. När jag var off åkte min "mamma" och barnen iväg, så jag var hemma själv. Duschade och fixade lite. Sedan skrev Ash och frågade vad som hände, så vi bestämde oss för att åka till bion för att se på kick ass 2, som var lite sådär så att säga. Såg förra veckan "the millers" vilken var betydligt bättre och roligare.
 
Iallafall så åkte jag, Ash och Selina till bion. Köpte popcorn och jag visade Selina dem häftiga "smält smör maskinen" man har på popcornen. Haha, så disgusting, fast ändå såååå gott!
 
Efter bion skjutsade de hem mig, och sedan var den kvällen slut!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0