Framme i NJ

Efter 6-7 timmars bilresa är vi äntligen framme hos min värdmammas föräldrar i NJ. Resan gick bra förutom att båda barnen var så gnälliga... Förra gången vi åkte hit åkte vi på kvällen, så det var lugnare då de sov nästan hela tiden. Idag åkte vi vid 1, så det var alltså bara ca en timme som var tyst då de tog sin nap, så jag hade fullt upp där i bilen med att ge de snack, ge de dricka, lugna de, ta upp leksaker och gossedjur som ramlat på golvet osvosv. 
 
När vi kom fram åt vi middag och sedan gick alla ut och satte sig och bara slappade i det sköna vädret. Min värdmamma och hennes mamma skulle ut och äta middag tillsammans så var bara jag och min värdmammas pappa kvar i huset, eller ja, barnen var där också, men de sov. Så vi satt ute och pratade ett bra tag om alla ställen vi vart på ute i världen, och vad våra intressen är. Visade sig att båda hade spelat fotboll och vart i Thailand. Där ser man!
 
Nu sitter jag på "mitt" rum och har precit kollat på någon urusel film på dreamfilm. Min värdmamma messade mig nyss om att jag inte beöhver ställa klockan i morgon, så är bara att gå upp när jag vill. SKÖNT! 
 
Vi ska stanna här en natt till och sedan är det dags att åka till hotellet där vi ska bo tills på måndag. På fredag är det första eventet, så får se om jag ska med på det, eller vilka event jag ska med på. Det visar sig. Är iallafall excited för att sätta på mig de indiska utstyrselna och smycken och fixa. Ska bli så kul! 
 
Mina sötaste trollungar


Kommentarer
Marita

Hoppas du lägger ut bilder på hur du ser ut i de indiska kläderna! Du blir säkert jättefin! Ha så kul :) Kram från Marita

2013-08-08 @ 15:29:15
Mamma

Blir glad i hela kroppen av att se och prata länge med dig. Hoppas att helgen blir underbar! Älskar dig!!!😍

2013-08-08 @ 22:40:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0