Mot Canada

Sitter i vardagsrummet efter att ha pratat med mamma på facetime. Kul att prata med henne, men jobbigt att se henne ledsen. Saknar dig mammsi! Hoppas att du mår lite bättre av att sova i min säng =) 

Har ätit två paket nudlar idag och druckit en flaska julmust. Mysigt gott. Fin måltid. Nudlar var det enda som fanns hemma. Finnas aldrig mat här. 
 
Har börjar småpacka lite inför Canada. Åker faktiskt redan idag in till Boston för att övernatta hos Jake, som ska med oss till Canada. Väldigt snällt av honom! Jag och Janni kommer ta 9 tåget in till Boston, så kommer komma in vid 10.
 
Vad har jag mer gjort idag? Har kollat på två filmer "the spectacular now" och "the way way back". Två fina filmer! Nu när jag är i usa, så kollar jag väldigt mycket från megashare.se, vilket är en bra sida att kolla filmer med amerikanskt tal. Alltid nya filmer och laddar snabbt. Rekomenderas! 
 
Med tanke på att jag ska vara borta i Canada i några dagar, är jag osäker på om jag kan parkera bilen vid tågstationen, så Zach är faktiskt så snäll att skjutsa dit mig, så han kommer nog hit snart och är här innan vi åker iväg.
 
Ska nog faktiskt gå upp och packa mina saker så det är klart. Jag och mamma hadei dag en konversation att jag kankse inte alltid har varit bäst på att planera och säga till vad som händer osvosv, men jag vill prove her wrong, att jag har blivit bättre. Så bara att börja nu! 
 
Tog även lite snabba kort på min nyårsklädsel och mina saker jag fick i julklapp, så kommer nog slänga upp två inlägg om det, men först packning! 
 
En liten smile pic från ett tag sedan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0