Niagara falls, Canada September 2013









































































































































































































Nu när jag faktiskt har tid och bra internert tänkte jag passa på att ladda upp X antal för mycket bilder från min weekend i Canada i september. Det var den roligaste weekenden på länge! Roliga utekvällar med massor av skumt och roligt folk. Efterfest med gamla gubbar på deras hotel och efterfest på Ihop med unga killar. Springandes runt barfota på gatorna, vara med om ett dödsfall, se otroligt vacker natur, köpa alkohol LAGLIGT från "systembolaget" för första gången, komma in på en 21+ club, tack vare mig, woho, bli utskälld av en städerska/nattklubbsarbetare eller vad det nu var, dansa som galningar och bara leva livet. Så otroligt kul hade jag det i Canada med underbart roliga människor! Lätt roligaste helgen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0