100 dagar i usa

Idag hade jag ju sovmorgon till 12, men såklart kan jag inte sova då. Jag vaknar vid 3 på natten och är jättepigg... Hur sjukt är inte det? Ligger vaken i en timme och sedan kan jag somna om till 8... så typiskt att jag inte kan sova längre när jag väl har sovmorgon...
 
Vid 9 gick jag upp och duschade och gick sedan ner och åt frukost. Nu har jag suttit här och skrivit inlägg om hela min förra vecka i en timme, och ska om 30 minuter åka och hämta N och börja min dag! 
 
Ikväll så är det au pair meeting. Vi ska spela space golf, vilket jag tror kommer bli jättekul!
 
Idag har jag även vart i USA i 100 dagar! Det är verkligen helt sjutk vad tiden går snabbt!!!
 
Är så lycklig att jag tog den här chansen. Ångrar det inte en sekund, och börjar redan få lite ångest för att åka hem. VIll inte åka ifrån mina vänner och familj jag fått här borta. Men som tur är har jag 10 underbara månader kvar att se framemot!! 
 


Kommentarer
Emma

Det bästa är att vi är från samma land så vi åker ek ifrån varandra!:) btw du är så snygg

2013-02-12 @ 20:21:01
URL: http://nattstad.se/memela


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0