140213 - Valentines day

I torsdags var det Valentines day. Hur firade jag då denna dag? 
 
Dagen började som vanligt. Väckte barnen vid 7 och gjorde i ordning frukost. På våra platser nere i köket hade vi tre fått ett varsitt kort, vilket var jättegulligt! 
 
Jag åkte sedan och gymade med Michelle. Vi pratade även om kvällsplanerna.
 
Barnen hade taekwondo och jag satt och läste en bok medan jag väntade. Jag fick även jobba över, vilket var lite jobbigt, då jag hade en tid att passa. Men det gick bra ändå. Fick bara skynda mig lite extra. 
 
Michelle kom och hämtade mig och sedan åkte vi och hämtade Emma, sedan vidare mot Orland Park och "five guys", där vi skulle äta. Jag tror nog att det bara var jag och Emma som hade tänkt att vi skulle äta på ett fint ställe, med tanke på att vi ändå hade klätt upp oss lite. "Five guys" visade sig vara som ett gatukök med massor av stora jordnötspåsar överallt. Blen lite snopen, men maten var väl helt ok. Bara otroligt mycket! Jag och Emma delade på en lagre frites, men att det skulle vara en fyllt ICA-kasse var ingenting jag räknat med....
 
Efter maten åkte vi alla 8 till Hooters och tog något och drack och snackade. Vid 11 var vi hemma igen. 
 
Var en mysig kväll, trots att jag och Emma inte fick våra valentines dater. Men enligt Emma så firar Amerikanarna Valentines day två gånger om året, så då har vi ju fortfarande en chans! 
 
Hoppas ni alla hade en toppendag med era nära och kära! Puss
 

Ett litet kärleks sms till mig 


Nates treat bag han fick i skolan av hans kompisar






Jag bakade lite S'mores och köpte godis till mina hjärtan




Mina taekwondo-killar i deras nya dräkter!

























Min fina valentines day middag.













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0