160213 - Hemmalördag

Lördagen har jag i princip redan förklarat. Jag var ledsen i princip hela dagen. Hade hemlängdan och satt på mitt rum, bröt mitt godislöfte och kollade svenska serier. 
 
Dock var förmiddagen helt OK. Barnen sprang in till mig när jag vaknade och ville mysa och sedan spelade vi lite spel på min dator innan de skulle iväg och köpa ännu mer LEGO som de gör varje helg... 
 
Det var den lördagen det. 
 
Ps. Min finaste nalle jag fick av mamma när jag var kanske 8 år. Sofia. Nallen jag döpte efter mitt mellannamn Sofia som jag fick på Sofiadagen, tappade sitt hjärta den höll i när Nate snurrade runt på den. Trots att man kan laga det och att det verkligen inte är något att bli ledsen över, började jag gråta. Det är trots allt det enda jag har med mig hemifrån, som inte är kläder eller skor. Han sa dock direkt efteråt när det låsnade "Jag kan hämta tejp och hjälpa dig laga den". Haha, så söt!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0