Kalasfirande för Elena

På kvällen i torsdags så åkte jag och hämtade upp Kristina. Vi skulle åka till Orland Park till Panera bread för att fira Elena som hade sin födelsedag! Vi alla tre tog en jättegod broccoli och ostsoppa. Sjukt gott! Lite variation från all pasta som jag äter dagligen, haha. 
 
Vi satt där i säkert 2 timmar, och pratade om allt mellan himmel och jord. Jättetrevliga tjejer! Vi hade inte med någon present denna dag, då det var så få som kunde komma och fira Elena denna dag, bestämde de sig för att de skulle fira henne både torsdagen och fredagen, men på fredagen kunde jag inte vara med. Jag, Michelle och Kristina, köpte iallafall några presentkort på olika ställen till henne. Det blev hon glad för!  

Sedan var det dags att åka hem, så vi sade hejdå till Elena och jag körde hem Kristina. En mycket trevlig kväll med fina vänner! 
 

Jättegod mat
 

Födelsedagsflickan!


Kristina


De stavade fel på mitt kvitto... haha, Go-hanna....






Min mumsiga efterrätt!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0