Kvällsmys hos Emma

Igår kväll så åkte jag över till Emma. Familjen tyckte inte att det var något problem längre att jag är sjuk, så jag kunde komma över. Jag fick dock inte nudda någon av barnen, haha. Så när Pasley tog mig i handen fick Emmas vmamma panik! Haha
 
Vi satt iallafall i köket och pratade ett bra dag. Vi åker ju in till Chicago imorgon, och ska övernatta där, så Emmas vmamma hjälpte oss att hitta boenden, och föreslog endel ställen där vi förmodligen kan gå till. 
 
Vi fortsatte även med vår Bucket List, och nu har vi bara EN enda sak kvar! Vi har alltså kommit på 99 saker! Grymt av oss måste jag säga! Så snart kan vi äntligen börja arbeta oss igenom den där listan! Ska bli så kul! 
 
Jag åkte hem vid 11, och somnade på en gång. 
 
längtar tills på fredag och lördag! Ska bli så kul att umgås en helg med Emma och hennes kompis från Au Pair skolan! 
 
Om det är någon som har förslag på vad som kan vara vårt slutliga mål med vårt år i USA, så kommentera gärna det!
 
 
 


Kommentarer
Lovisa

Rootbeer + glass!!!
Stort glas rootbeer och en skopa glass rätt i! Ät med sked! Väldigt udda smak! :) gärna en recension efteråt ;)

2013-02-07 @ 21:22:32
Marita

Hej! Läste just eran bucketlist, inte lite saker ni ska hinna med! Ni lär ha fullt upp! Kul att ni ska spela flöjt jag önskar jag kunde vara där och lyssna på er!! Ha en bra helg. Kramar till dig och Emma

2013-02-09 @ 11:50:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0