Lugn söndag

I söndags så tog jag det riktigt lugnt! 
 
Jag är van att jag är hemma själv på söndagsmornarna, då föräldrarna är i kyrkan, men denna söndag åkte de inte till kyrkan, vilket jag tyckte var lite jobbigt. Haha. Tycker det är så skönt att kunna gå ner i lugn och ro och äta sin frukost. Men så blev det inte idag.
 
Jag gick istället ner och häjlpte barnen att bygga legosett som W fått i mängder på sin födelsedag. Var lite roligt dock! 
 
Jag gick sedan upp på mitt rum, slappade och kollade på någon film har jag för mig. Sedan ropade N på mig. De hade gjort massor av olika smoothies som vi skulle smaka. Jättegott! Jag visste inte att vi hade en mixer, men nu när jag vet det, så lär jag säkert börja göra goda smoothisar efter mina träningar och till frukost och snack! 
 
Dagen rullade på ganska snabbt och det var sedan dags för middag.
 
Efter middagen kom Emma över och sedan åkte vi direkt till BR och åt glass. Jättegott! 

Efter det åkte vi hem till Emma och kollade på grammysgalan. Roligt! Vid 11 åkte jag hem igen.
 
Har haft en toppenhelg med mina fina föräldrar och vänner! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0