Måndag

I går så började jag vid 7. Var bara Nate jag tog hand om, med tanke på att Will sov hos hans farmor och farfar, så det var skönt! Gjorde frukost och så. Det var även så fint och ganska varmt väder igår, så jag bestämde att jag och Nate skulle ha en picknic, så gjorde i ordning lite grejer och satte oss ute och fikade. Vilket var mysigt! Sedan ville han vila i mitt knä utomhus, så la en filt över honom och sedan fick han vila i ca 5 minuter. Sedan gick vi in och myste i hans nya säng. Han kollade på lite TMNT och My little pony, haha.
 
Sedan var det dags att köra killen till tennis och där skulle vi möta upp Will. Tennisen gick bra. 
 
Sedan slutade jag strax innan 7, så var en lång dag.
 
Jag fick även mess av min LCC igår. Hon frågade hur jag mådde, och vi sa att vi ska träffas idag (tisdag) över en fika på starbucks och prata igenom hur jag mår och liknande. Hon berättade nämigen att det har blivit som ett missförsånd mellan mig och min värdmamma. Min värdmamma och LCCn måste hålla kontakt ofta, och när min värdmamma pratade med henne senast sa hon att hon tror att jag inte vill bli en del av familjen. Hon sa att hon inte vill verka för på och fråga hela tiden om jag vill göra saker med de och vill bara att jag ska vara lycklig, medan jag har fått uppfattningen om att de inte vill ha något med mig att göra. Så allt har bara blivit som ett stort mittförstånd, vilket vi kommer att lösa lätt och säkert kommer att skratta åt att vi har missförstått varandra. Det ska iallafall bli skönt att prata med min LCC över vad hon tycker att jag ska säga och hur jag ska inleda samtalet. Men blir skönt att få det sagt så att jag inte behöver grumla på det mer och nu kan leva som en familjemedlem istället för en "arbetare". 
 
Efter jag slutat åkte jag och hämtade upp Emma. Sedan åkte vi till donken och käkade. Men jag mådde så dåligt, så kunde knappt äta. Hade även ont i huvudet hela dagen igår. Tror att det kan vara att jag är spänd och nervös över allt nu, så hoppas att det släpper! Efter det åkte vi och mötte Michelle på gymmet och tränade i ca en timme. Sedan åkte Michelle hem och jag och Emma åkte till Jewel och handlade lite godis och liknande. Åkte hem till henne och pratade lite och sedan åkte jag hem.
 


Kommentarer
Mamma

❤❤❤

2013-02-19 @ 22:11:50
-

Gud vad skönt att det bara var ett missförstånd! Ta det som en nystart och ba köööör! All in liksom! Lycka till, men det behöver du säkert inte ;)
Du kan ju alltid stylea med någe svenskt? Chokladbollar, sockerkaka whatever :) nystart med fika :)

Kram

2013-02-19 @ 23:30:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0