Ni gör mig så glad!

Känner att jag postar onödigt mycket om nära och kära och folk som gör mig lycklig nu i de senaste inläggen. (Eller onödigt och onödigt. Med tanke på att jag saknar att höra positiva ord, kanske även jag borde bli bättre på att kommentera och säga sådana saker. Så lika bra att börja här.)Men såg nydligen denna kommentar, och blev så lycklig. Vet inte vem personen som skrev detta är, men ändå betyder det så mycket. Tänk, att en person som man inte har en aning om, som inte känner mig, som inte jag känner, kan säga så otroligt mycket klokt. Jag blir så glad av att höra sånt här. Tack!
 
"Jag kan förstå att du har det jobbigt med hemlängtan och jag beundrar dig för att ha gett dig in på att göra det här, men jag tror det vore en förlust om du avbröt ditt år! Du verkar vara världens goaste människa och dina "barn" måste tycka så himla mycket om dig! Det är "bara" ett år av ditt liv, och tänk på hur du kommer kunna se tillbaka på det i framtiden och tänka "shit, vad bra jag är som klarade det här!"! För det kommer att vara värt det! Dina "föräldrar" (??) i USA har aldrig haft en vuxen ungdom hos sig, de kanske bara inte vet hur man ska hantera detta. Baka en kaka, ta med dem på kaffe eller föreslå att ni tre gör något och försök lära känna dem bättre! Att ställa frågor och vara genuint intresserad (som jag tror att du är) är nog ett väldigt bra sätt att visa att DU gör din del! Du kommer klara detta, både psykiskt och fysiskt, så håll ut! 

Läser din blogg varje dag och älskar verkligen allt du skriver! Jag hoppas att du förstår hur modig du är och fortsätter kämpa vidare, du har iallafall mitt stöd! 

Kram!"
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0