Speed stacks tournament

I torsdags så gick dagen ganska snabbt, och istället för att vid 3 gå och möta W vid bussen, så åkte jag och N till hans skola för att kolla på hans Speed stacks tournament! 
 
Med tanke på att vi åkte lite sent, fick vi en plats långt bort på parkeringen och det regnade som tusan, vilket gjorde att det var vattenpölar överallt. Som en bra au pair som man är, bar jag N över parkeringen så att inte han skulle bli blöt om fötterna, medan jag istället hade 500 liter vatten i var sko. Men vad gör man inte för "sina" barn!
 
W blev jätteglad över att se oss när han stod i gymnastiksalen med sina klasskompisar. Han pekade på mig och ropade "there is Johanna!!". Så han verkade stolt över mig, vilket jag blev jätteglad för! Lite senare kom även Carey och kollade på!
 
W var jätteduktig i både 3-3-3 och 3-6-3 tävlingarna. Dock vann inte hans klass eller W något pris, men han var jätteduktig! 
 


























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0