Superbowl

Bloggningen har inte vart den bästa denna vecka, heller... Men har gjort en massa skojsigheter, som jag kommer berätta senare. Snart kommer Emma och hämtar upp mig med hennes vmamma. De frågade om jag ville komma över på middag, och självklart ville jag det! Så söt familj det där! 
 
Det är även Superbowl ikväll, som jag tror att vi kommer kolla på, då hennes familj är sjukt sportintresserade. Lite kul ändå, att få uppleva sådant när man ändå är i Amerika! 
 
Nu ska jag nog byta om, så jag ser lite vackrare ut, haha. Blir som sagt snart upphämtad av min fina vän! Min värdfamilj ska iväg någonstans och kolla Superbowl, så jättegulligt av Emma och hennes familj att de frågade om jag ville komma över, så jag slipper vara själv... Haha!
 
Uppdaterar som sagt min vecka imorgon, då jag kommer lägga in massa bilder och liknande. Har verkligen haft en toppenvecka! Har så fina vänner här borta som gör mig såååå glad!!
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0