Tisdagsmorgon

Idag börjar jag inte förrän 12, vilket är skönt. Jag jobbade ju över igår, så detta är jag värd! 
 
Jag gick dock upp vid 8.30 och åt frukost och sedan åkte jag iväg och hämtade Michelle och sedan vidare till gymmet. Var ett bra pass med mycket styrka och såklart skratt och prat. Men det är så det ska vara! 
 
Nu har jag precis duschat och pratar med en tjej som heter Christina som frågade ifall jag är sugen på att åka på som en festival 14-16 juni här i Chicago. Det är jag! Så ska kollade lite med mina vänner här borta om de med är sugna på det! Ni kan läsa mer om det HÄR
 
Nu ska jag slappa i 20 minuter innan det är dags att hämta upp Nate och börja min dag! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0