Bilddagboken

Loggade in på bilddagboken, för ovanlighetensskull, vilket jag inte gjort på flera år! Kollade igenom alla bilder, och får genast tillbaka minnena från dessa bilder. Minns verkligen exakt hur och när de togs. Ganska sjukt ändå, trots att det är massor av år sedan!

Det roligaste som jag hittade, var en bild på en gurka med denna text till:
 
(8) godermorrgon i denna sal....(8)

HEEEEEJ !! just nu är jag med EMMA ! men jag kan ju berätta hur min morron va !
jag vaknar ... (konstigt??) gör mig i ordning, äter frukost, tar bussen till EMMA ! Vi sätter oss vid datan, och pratar och så ! Emma börjar göra ett Quiz, När hon är på sista frågan uppträcker hon nått på sin arm, "VAD ÄR DET HÄR ?????" utbrister EMMA !

JO!!!!!

det var en gurka :o

Konstigt nog hade hon inte ätit någon gurka den dagen, HMM ?? vart kommer gurkan ifrån, så börjar man nästan undra om det är en levande gurka som har stt sig där eller om emma äter gurka i smyg, det här är nog ett mysterium för dektetiverna i detta hus, Emma och Johanna " MOOOHAHAHAHHA !!!!

Men ni ska veta att gurkan inte var stor, utan bara typ en som ett : O !
asso bokstaven o,
ha-haaa

det var allt från detektiverna idag !"

P.S om ni har sett en mystisk och hemlighetsfull gurka, kontakta oss omedelbart !!


:D
 

Bilden är från den 6 januari 2009. Helt galet vad länge sedan det är! 
 
Minns iallfall den dagen, "som att det vore igår". Lite kul! 

haha, sitter ärligt och gapskrattar för mig själv. Så jäkla korkad text så ag dör! HAHA!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0