Bra dag!

Hallihallå!
 
Idag har det vart en bra dag här i Frankfort. Barnen har vart glada, vilket då även gör mig glad. När jag hade mina 3 timmar ledigt på förmiddagen tog jag bilen till gymmet och mötte upp Michelle där. Jag "signade" upp mig, vilket tog ett bra tag. Hade ju tidigare haft mina 3 veckors gratisträning, men nu behövde jag signera 1000 papper kändes det som, skriva nödsamtal, mitt mobilnummer, adress, ja, hela faderullan, så det tog ett tag! Tillslut kunde vi äntligen börja träna. Det var ovanligt mycket folk där, men vi hittade även två platser bredvid varandra på löpcykeln. Vi sprang i 45 minuter och efter det var benen spagetti. Trots det gick vi in till maskinerna och jag körde några benövningar i ungefär 30 minuter. Efter det kände vi oss helt OK nöjda, efter första träningspasset detta år. Så vi tog våra bilar och åkte hem till var och sig. 
 
När jag kom hem duschade jag och gjorde i ordning ett mumsigt snack. Tog jordgubbar, vaniljyoghurt, apelsinjuice och ett äpple och krök ner i sängen och såg ett avsnigg Gossip girl. Har bara 2 avsnitt kvar av hela serien nu, så ska se klart på det ikväll. Spännande! Eller ja, spännande och spännande. Med tanke på att jag är så seg med att kolla klart serier, så har ju X antal människor redan avslöjat slutet, men men! 
 
Hämtade sedan upp N, och dagen rullade på. Fick sedan ett text av Carey, som sa att hon skulle komma hem till 2 redan. Hon jobbade då hemifrån. Gick och mötte upp W vid bussen, och sedan var det bara för de att byta om till träningskläder. Carey hade sagt till mig att hon kunde skjutsa barnen till tennisen om hon hann klart med sitt arbete, så jag slutade klockan 4 idag istället för 6, vilket inte gjorde mig ett dugg!  Då passade jag klart att fixa klart med barnens och min tvätt och gjorde iordning lite middag, som bestod av 3 ägg, mackor och jordgubbar.
 
När hela familjen kom hem hade de dock gjort iordning Chicken nudle soup, så kunde inte tacka nej till det, trots att jag var proppmätt! Haha
 
Efter middagen pratade jag med Carey i ca en timme, såsom igår efter middagen. Känns skönt att jag har henna att prata med. Vi pratar om viktiga och mindre viktiga saker, så det känns verkligen jättebra. Vi pratade bland annat om hur jag ska göra med körkortet, och hon tycker att jag ska göra det denna vecka, men jag och Michelle pratade idag om vi ska göra det tillsammans nästa vecka. Det är så konstigt här att du inte behöver boka någon tid, utan det är bara att åka dit och skriva sitt test och köra lite bil. Haha, lite speciellt! Vore dock skönt att bli klar med det där körkortet. Man har ju bara 3 månader som det internationella körkortet gäller, och känner inte att jag vill skjuta upp detta körkort som jag gjorde med mitt svenska, då detta har en"limit" när jag måste ha tagit det.
 
Nu sitter jag på mitt rum och har gjort mig iordning för att sova, vilket jag dock inte kommer göra på ett tag. Ska som sagt kolla klart på mina 2 kvarstående avsnitt av GG och sedan ska jag försöka komma till drömmarnas värld. Haha. Känner att jag har gått och lagt mig allt för sent dessa senaste dagar, då jag art sjukt trött på jobbet. Så det måste det bli ändring på!
 
Imorgon ska jag föresten till gymmet by myself för första gången i hela mitt liv. Lite nervös, töntig som jag är. Haha. Som tur är har jag fixat med mitt spotify som inte har funkat på 2 månader, så nu kommer jag ha musik att lyssna på i min ensamhet! 
 

Ordninggjord för att sova


Vackra tjejer efter ett träningspass, haha






Mitt myssnack efter gymmet


Min sötnos


Söt N, mindre snygg jag haha


Gosepelle


Fick gulligaste meddelandet av mamma. Saknar dig så! Älskar dig! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0