Egosöndag = tråkig söndag

Har haft en sådan frukstansvärt tråkig helg, vilket har resulterat till att jag saknat hemmahemma ännu mer. Har inte gjort något alls. Bara legat hemma och nötat serier, ätit upp mitt svenska lösgodis :(, och sovit. 
 
Imorgon hoppas jag dock på att allt börjar bli bättre. Jag ska börja gymma igen, och nu ska jag verkligen hålla i det. Så ska köpa gymkort och grejer. Michelle motiverar mig till det, och är alltid lättare när man är två. Ska bli jättekul att träffa Michelle imorgon, trots att det bara är en stund på morgonen. Hon har nämligen haft en vän här från Tyskland över jul, så har inte haft tid att träffa henne. Jag har ju dock hållt hus på annan plats jag med, med en annan bra vän, P, men ska ändå bli kul att träffa henne igen, min lilla tvilling.
 
Jag vaknade vid 9 imorse av att familjen skulle åka till kyrkan, så när de hade åkt gick jag ner och gjorde en dunder frukost. 2 stekta ägg, youghurt, två vofflor, apelsinjuice och 2 mandariner. Tog även två pizzabitar och värmde på, som de åt som dinner igår. Jag åt konstigt nog bara frukost igår, så var ganska hungrig när jag vaknade, vilket kanske inte var så konstigt...
 
Vill bara att den här dagen ska ta slut, så att jobbveckan börjar igen. Allt är mycket lättare då. Man har saker att göra och man kommer in i rutiner. Tycker inte om helger när man inte gör något. I Sverige älskade jag sådana helger. Här avsky jag de. Har verkligen kommit på hur mycket jag hatar att vara ensam, vilket jag tyckte var en befrielse hemmahemma. Vad saker kan ändras på olika platser...
 
Hade lite tråkigt när familjen var i kyrkan, så hade kul med kameran...
 























Min fina skinväska jag köpte i NYC. Loveit








Köpte även en hard rock café tröja, bara för att, i NYC. Lite skrynklig, haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0