Helkul dag med P!

Hemma efter en riktigt toppendag med Priscilla! Trots kylan så skrattade vi igenom oss dagen! Superkul! Den tjejen är verkligen som mig! Flummig, rolig, säger knasiga saker.... so on. Är verkligen jätteglad att vi har börjat umgås! 
 
Jag köpte iallfall ett paket LEGO till W som fyller på torsdag, så känns skönt att det är avklarat! 
 
Jag och P åt även på världens godaste restaurang! Så otroligt god mat! Har inte ätit ris sedan jag kom hit, och på restaurangen fanns det RIS! Åh, så jäkla gott! 
 
Vi flummade oss sedan igenom massor av klädbutiker och sjöng sånger och gjorde "musikvideos". Sjukt kul tjej!
 
Nu måste jag sova, för börjar 7 imorgon, och vill inte vara trött och seg! 
 
Kommer bilder imorgon och lite mer om min dag! 
 
God natt! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0