Kvällsinlägg

Haha, läste igenom min egna blogg och såg detta: "Ikväll är det svimning för pojkarna". Lite kul att jag redan börjar mixa ihop svenska och engelska! Haha! 

Imorgon ska jag och Michelle till gymet igen. Blir att plugga teori då igen som sagt! 
 
Ikväll har jag bara tagit det lugnt och chattat med lite vänner. Idag är nog första dagen som jag verkligen inser vilka fina vänner jag har där hemma. Nu när man har varit borta ett tag, märker man verkligen vilka som bryr sig om en, och vilka som man trott har vart ens vänner, men som verkligen inte bryr sig ett skit. Är så glad över att jag gör den här resan, för att lära känna mig bättre, och verkligen se vilka som bryr sig och inte. Är många som faktiskt har förvånat mig, som jag inte hade en aning om att de fortfarande brydde sig. Kanske stämmer det där med att riktiga vänner behöver man inte prata med varje dag, fast de finns alltid när man behöver de. De bryr sig om en helt enkelt! 
 
Imorgon efter gymet ska jag även skypa med pappa! Ska bli mysigt att få "träffa" honom igen! 

Läser mormor och morfar det här, så får ni gärna ringa i skype någondag! Kanske på söndag? Skicka gärna ett mail på skype, och skriv när ni kan! Saknar er!! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Johanna Granlund

Ett livs äventyr

RSS 2.0